Сёлета

Крэатыўны нэйм, буйны шрыфтавы лагатып, акварэль у дызайне: распрацоўка гандлевай маркі з «нацыянальнай прыналежнасцю».

Сёлета-picture-24920
Бриф

Прадукт – натуральнае стэрылізаванае сочыва першага гатунку (у складзе – толькі ягады, цукар і лімонная кіслата, ніякіх кансервантаў ці «ешак») з чорнай парэчкі, журавін, вішні, клубніц, маліны і чарніц (6 асобных смакавых пазіцый).

Компания Fabula Branding разработала новую торговую марку натурального стерилизованного варенья первого сорта (нейминг и дизайн) для Слуцкого сахарорафинадного комбината.

Сёлета-picture-24932
Сёлета-picture-24933
Сёлета-picture-24934
Сёлета-picture-24935
Сёлета-picture-24936
Решение

Нэйм «Сёлета» – трапнае беларускае прыслоўе, якое не мае эквіваленту ў рускай мове – азначае «у гэтым годзе» і добра перадае ідэю свежага, толькі-толькі зваранага сочыва з сёлетняга ўраджаю ягад. У аснове дызайн-канцэпту – аўтарская акварэльная ілюстрацыя ягады – маркера смаку, якая выглядае настолькі апетытна, што здаецца намаляванай ягадным сокам. Прычым ягада наўмысна гіперпавялічана, каб узмацніць ідэю выключнай натуральнасці складу сочыва.

Буйны шрыфтавы лагатып (заўсёды белы) добра бачны здалёк, а статусны радок «Беларускае сочыва» заяўляе як катэгорыю, так і «нацыянальную» прыналежнасць прадукту (краіну-вытворцу). Слоган «Ягадка да ягадкі» на накрыўцы падкрэслівае асаблівую руплівасць пры адборы сыравіны для прадукту.

Нейм «Сёлета» (ударение на «ё») – меткое белорусское наречие, не имеющее эквивалента в русском языке – означает «в этом году» и хорошо передает идею свежего, только-только сваренного варенья из урожая ягод этого года. В основе концепт-дизайна – авторская акварельная иллюстрация ягоды (маркера вкуса. Ягода специально увеличена, чтобы усилить идею исключительной натуральности состава варенья. Крупный шрифтовой логотип (всегда белый) хорошо считывается с полки, а статусная строка «Беларускае сочыва» («Белорусское варенье») заявляет как категорию продукта, так и его «национальную» принадлежность (страну-производителя). Слоган «Ягодка к ягодке» на крышке подчеркивает особую тщательность, с которой отбирается сырье для продукта.


Платформа бренда Логотип Позиционирование Нейминг Дизайн упаковки Потребительские исследования Анализ рынка Конкурентный анализ Анализ трендов, мировых практик Частная консультация по бренду Консультации по производству упаковки Консультации по печати
Сёлета-picture-24937
Сёлета-picture-24930
Сёлета-picture-24931
Расскажем о сильных и слабых сторонах твоего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно

×
Расскажем о сильных и слабых сторонах твоего бренда
Оставьте контакт — и мы перезвоним в течение дня

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно