Fabula Branding выпусціла стыкерпарк з гарбатай для падтрымкі калег ды сяброў
Fabula Branding выпусціла беларускамоўны стыкерпак з вясёлым персанажам-гарбатай, які дапаможа падабраць словы падтрымкі для родных і сяброў у любы перыяд жыцця.
Стыкерпак можна спампаваць па спасылцы.
Стыкерпак прымеркаваны да чэленджа, які кампанія запусціла ў сваіх сацсетках. Па хэштэгу #багатагарбата можна знайсці ўлюбёныя рэцэпты гарбаты крэатыўнага дырэктара і заснавальніцы Fabula Branding Вольгі Кашкан, якая прапаноўвае падпісчыкам заварыць напоі, аздаравіцца, падзяліцца ўражаннямі і фота.
Мэта чэленджа — умацаваць імунітэт, зарадзіцца пазітывам і, галоўнае, адчуць, што мы не адны ў нашых перажываннях і пошуках сябе ў гэты складаны час.