Асоба
«Белкаапстрах» — адна з найстарэйшых страхавых кампаній Беларусі, якая больш за 25 гадоў працуе на рынку. Для захавання лідарскіх пазіцый і актуалізацыі маральна састарэлага візуальнага вобраза было прынята рашэнне правесці рэбрэндынг.
Змены пачаліся з удасканалення кліенцкага сэрвісу, пашырэння паслуг і дадання новых прадуктаў. Паралельна былі створаны нэйм, слоган і айдэнтыка — распрацоўкай займалася кампанія Fabula Branding.
«Белкоопстрах» — одна из старейших страховых компаний Беларуси, более 25 лет работающая на рынке. Для сохранения лидерских позиций и актуализации морально устаревшего визуального образа было принято решение провести ребрендинг.
Изменения начались с усовершенствования клиентского сервиса, расширения услуг и добавления новых продуктов. Параллельно были созданы нейм, слоган и айдентика — разработкой занималась компания Fabula Branding.
«Асоба» — яскравы беларускі нэйм, які адлюстроўвае індывідуальнасць кампаніі і яе супрацоўнікаў, уважлівасць у адносінах да кліентаў, партнёраў.
Слоган «Калі кожны кліент — асаблівы» працягвае развіваць ідэю, літаральна транслюючы філасофію брэнда.
Лаканічны візуальны вобраз пабудаваны на сінім і персікавым колерах. «Асаблівасцю» дызайн-рашэння стаў графічны элемент — круг, які дадае індывідуальнасці шрыфтавому лагатыпу, а таксама працуе ў комплексе з фірмовай палітрай.
«Асоба» — яркий беларуский нейм (в переводе на русский — «личность»), звучанием также отсылающий к русскому слову «особо». Название отражает индивидуальность компании и ее сотрудников, бережность, внимательность по отношению к клиентам, партнерам.
Слоган «Калі кожны кліент — асаблівы» продолжает развивать идею, буквально транслируя философию бренда.
Лаконичный визуальный образ построен на синем и персиковом цветах. «Особенностью» дизайн-решения стал графический элемент — круг, который добавляет индивидуальности шрифтовому логотипу, а также работает в комплексе с фирменной палитрой.
Брендбук Логотип Нейминг