Асоба
«Белкаапстрах» — адна з найстарэйшых страхавых кампаній Беларусі, якая больш за 25 гадоў працуе на рынку. Для захавання лідарскіх пазіцый і актуалізацыі маральна састарэлага візуальнага вобраза было прынята рашэнне правесці рэбрэндынг.
Змены пачаліся з удасканалення кліенцкага сэрвісу, пашырэння паслуг і дадання новых прадуктаў. Паралельна былі створаны нэйм, слоган і айдэнтыка — распрацоўкай займалася кампанія Fabula Branding.
«Белкоопстрах» — одна из старейших страховых компаний Беларуси, более 25 лет работающая на рынке. Для сохранения лидерских позиций и актуализации морально устаревшего визуального образа было принято решение провести ребрендинг.
Изменения начались с усовершенствования клиентского сервиса, расширения услуг и добавления новых продуктов. Параллельно были созданы нейм, слоган и айдентика — разработкой занималась компания Fabula Branding.
![Асоба-picture-28203 Асоба-picture-28203](/upload/resize_cache/iblock/709/454_302_2/7096e6ab85abd86ab673544f78b135c8.jpg)
![Асоба-picture-28204 Асоба-picture-28204](/upload/resize_cache/iblock/d6c/454_302_2/d6c589626f8f5819734894a6a7d1c6d6.jpg)
![Асоба-picture-28205 Асоба-picture-28205](/upload/resize_cache/iblock/0cc/454_302_2/0cc48872315794d34b18bc62f31bb6ad.jpg)
![Асоба-picture-28206 Асоба-picture-28206](/upload/resize_cache/iblock/9af/454_302_2/9af32e0fa1a605d71dcef19f8474ba30.jpg)
![Асоба-picture-28207 Асоба-picture-28207](/upload/resize_cache/iblock/4e5/454_302_2/4e5e0331f4bec64cadbbc619fa8a378e.jpg)
«Асоба» — яскравы беларускі нэйм, які адлюстроўвае індывідуальнасць кампаніі і яе супрацоўнікаў, уважлівасць у адносінах да кліентаў, партнёраў.
Слоган «Калі кожны кліент — асаблівы» працягвае развіваць ідэю, літаральна транслюючы філасофію брэнда.
Лаканічны візуальны вобраз пабудаваны на сінім і персікавым колерах. «Асаблівасцю» дызайн-рашэння стаў графічны элемент — круг, які дадае індывідуальнасці шрыфтавому лагатыпу, а таксама працуе ў комплексе з фірмовай палітрай.
«Асоба» — яркий беларуский нейм (в переводе на русский — «личность»), звучанием также отсылающий к русскому слову «особо». Название отражает индивидуальность компании и ее сотрудников, бережность, внимательность по отношению к клиентам, партнерам.
Слоган «Калі кожны кліент — асаблівы» продолжает развивать идею, буквально транслируя философию бренда.
Лаконичный визуальный образ построен на синем и персиковом цветах. «Особенностью» дизайн-решения стал графический элемент — круг, который добавляет индивидуальности шрифтовому логотипу, а также работает в комплексе с фирменной палитрой.
Брендбук Логотип Нейминг
![Асоба-picture-28197 Асоба-picture-28197](/upload/resize_cache/iblock/a8a/454_302_2/a8ae1a432ffa74b2f1e9f79cc16c26a4.jpg)
![Асоба-picture-28198 Асоба-picture-28198](/upload/resize_cache/iblock/22b/454_302_2/22baeebb2f4382fcd83e8a9eecf0a079.jpg)
![Асоба-picture-28199 Асоба-picture-28199](/upload/resize_cache/iblock/662/454_302_2/6629d8642c7de74864e3bb4f66589f38.jpg)
![Асоба-picture-28200 Асоба-picture-28200](/upload/resize_cache/iblock/e78/454_302_2/e78738238250ea155aa64cca907425ac.jpg)
![Асоба-picture-28201 Асоба-picture-28201](/upload/resize_cache/iblock/31f/454_302_2/31fbd228bbea20a049eb3732d02aff51.jpg)
![Асоба-picture-28202 Асоба-picture-28202](/upload/resize_cache/iblock/090/454_150_2/09099e7844e14a4159e9687ecd386209.jpg)