Ramonki

Сукенкі для паненкі: рэбрэндынг маркетплэйса.
Бриф

Fabula Branding правяла комплексную працу і стварыла моцны брэнд Ramonki з сапраўднымі каштоўнасцямі. Яны былі ў кампаніі заўсёды, варта было толькі капнуць глыбей.

«Толькі ўявіце: за 9 гадоў ніхто ні разу не падумаў, што наша галоўная каштоўнасць — гэта тое, што мы беларусы», — такім быў водгук каманды.

Аналітыка і стратэгія

Першы этап рэбрэндынгу — даследаванне і аналіз рынку, канкурэнтаў, спажыўцоў і самой ГМ — дапамог стварыць платформу і пазіцыянаванне. Fabula Branding прэзентавала кампанію, якая працуе, каб кожная жанчына дзякуючы беларускім брэндам адчула радасць быць прыгожай.

Агенцыя зрабіла акцэнт менавіта на паходжанні, таму што прадукты з нашай краіны асацыіруюцца з еўрапейскай якасцю, зручнасцю ў абслугоўванні, ветлівасцю і душэўнасцю людзей. Да таго ж успрымаюцца знаёмымі, роднымі, асаблівымі.

Нэйм і слоган

Раней кампанія сутыкалася з цяжкасцямі падчас распрацоўкі, рэгістрацыі і працы з назвамі. Fabula Branding стварыла новае імя, даступнае для рэгістрацыі, якое адлюстроўвае характар і каштоўнасці, здольнае праслужыць шмат гадоў.

Ramonki — аўтэнтычнае беларускае слова, назва лугавой кветкі, якая выклікае пачуцці лёгкасці, прастаты, прыгажосці. У момант вымаўлення або чытання нэйма з'яўляецца знаёмы з дзяцінства вобраз, нараджаюцца прыемныя асацыяцыі з роднай зямлёй і яе прыродай. Фанетыка адсылае да еўрапейскага гучання, слова проста транслітэруецца. Ramonki — вобраз беларускі з еўрапейскім кругаглядам, еўрапейскай нагледжанасцю і патрэбай самавыяўляцца праз вопратку.

Слоган «Раз — рамонкі, два — пакупкі» адсылае да назвы і раскрывае вобраз брэнда. Капірайтэры агенцыі натхняліся прыказкай пра выкананне жаданняў, пра якую шмат расказана, напісана і знята. У фразе ёсць і асацыяцыя з працай маркетплейса: сёння пажадаў — заўтра прывезлі.

Айдэнтыка

Айдэнтыка злучыла ўсе сэнсы, укладзеныя ў брэнд. У аснове — мінімалістычная графічная інтэрпрэтацыя двух рамонкаў, пялёсткі якіх злучаюцца. Гэта алюзія да выявы сяброўкі як архетыпу брэнда: заўсёды «свая», заўсёды побач, гатовая дапамагчы і параіць. Палітра пабудавана на асацыяцыях з нэймам: неба, сонца, луг.

Дызайнеры забрэндавалі носьбіты, а таксама распрацавалі мерч. І дэталёва прадумалі сістэму працы з айдэнтыкай, перадаўшы кліенту ў рукі надзейны інструмент для далейшай паспяховай дзейнасці*.

Камунікацыйныя платформа і стратэгія

Камунікацыйныя платформа і стратэгія працягваюць развіваць ідэю брэнда, у якой закладзены любоў да Беларусі, сяброўства, разуменне стылю і ўсведамленне індывідуальнасці. Паважлівы і пазітыўны тон, выкарыстанне беларускай мовы — важная частка любога кантакту брэнда Ramonki з кліентам. Свая асаблівая сістэма ўзаемадзеяння створана для кожнага канала камунікацыі.

Таксама агенцыя прапанавала афармленне для сацсетак і іншых медыя-рэсурсаў, ідэі кантэнту і нават стыкераў. І распрацавала камунікацыйныя пасылы, якія пераносяць у атмасферу брэнда: «Проста квітней!», «Сонцу насустрач», «Не гадай — загадвай!».

HR-брэнд

З дапамогай HR-брэнда Fabula Branding прэзентавала працу Ramonki як бясконцую прыгоду, поўную эмоцый, амбіцый, смелых рашэнняў і асэнсаванняў. Гэта клуб аднадумцаў, аб'яднаных культурай і запалам, якія падзяляюць мэты і адказнасць. Гэта кампанія, якая расце і развіваецца, каб пазнаёміць увесь свет з прадуктамі з Беларусі.

*Интэр’ер шоурума распрацаваны агенцыяй BOOONT

Ramonki-picture-50326
Ramonki-picture-50327
Ramonki-picture-50328
Ramonki-picture-50329
Ramonki-picture-50330
Ramonki-picture-50331
Ramonki-picture-50364
Ramonki-picture-50332
Ramonki-picture-50333
Ramonki-picture-50334
Ramonki-picture-50335
Ramonki-picture-50336
Ramonki-picture-50337
Ramonki-picture-50338
Ramonki-picture-50339
Ramonki-picture-50340
Ramonki-picture-50341
Ramonki-picture-50342
Ramonki-picture-50343
Ramonki-picture-50345
Ramonki-picture-50346
Ramonki-picture-50347
Ramonki-picture-50348
Ramonki-picture-50349
Ramonki-picture-50350
Ramonki-picture-50352
Ramonki-picture-50354
Ramonki-picture-50355
Ramonki-picture-50356
Ramonki-picture-50357
Ramonki-picture-50358
Ramonki-picture-50359
Ramonki-picture-50360
Ramonki-picture-50361
Ramonki-picture-50365
Расскажем о сильных и слабых сторонах твоего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно

×
Расскажем о сильных и слабых сторонах твоего бренда
Оставьте контакт — и мы перезвоним в течение дня

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно