Пацалункі-падарункі

Мінімалістычнае, актуальнае рашэнне з яркім акцэнтам на прадукце, якое даступна і лаканічна перадае яго сутнасць.

Бриф

Компания «Аржаница» занимается переработкой дикорастущих ягод в десерты с 1996 года, их флагманский продукт — легендарная клюква в сахарной пудре.

Его уверенно можно назвать не только вкусным лакомством, но и настоящим беларуским суперфудом: это источник огромного природного набора витаминов. Продукт уникален для европейского рынка, и его часто возят за границу в качестве подарка из Беларуси.

Однако прежний дизайн упаковки уже устарел и, самое главное, не раскрывал сути продукта. Торговая марка нуждалась в обновлении визуального образа, нейме и яркой коммуникации, которая рассказывала бы о ее происхождении и значимости.

***

Кампанія «Аржаніца» займаецца перапрацоўкай дзікарослых ягад у дэсерты з 1996 года, іх флагманскі прадукт — легендарныя журавіны ў цукровай пудры. Яго ўпэўнена можна назваць не толькі смачным ласункам, але і сапраўдным беларускім суперфудам — крыніцай вялікай колькасці прыродных вітамінаў. Прадукт унікальны для еўрапейскага рынку, і яго часта возяць за мяжу ў якасці падарунка з Беларусі.

Аднак ранейшы дызайн упакоўкі ўжо састарэў, больш таго, ён не раскрываў сутнасці прадукту. Гандлёвай марцы былі патрэбны абнаўленне візуальнага вобразу, нэйм і яркая камунікацыя, якая распавядала б пра яе паходжанне і значнасць.

Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Решение

Нейм, логотип и дизайн упаковки

Новый дизайн упаковки — минималистичное, современное решение с ярким акцентом на продукте, которое доступно и лаконично передает его суть: изображение клюквы и логотип получают исключительное внимание потребителя.

Фирменные цвета — красный и белый — это не только спелые ягоды и сахарная пудра, но и рассказ о происхождении продукта: такое сочетание использовалось в исторических национальных символах, беларуском орнаменте и др. На боковине расположен оттеняющий основное дизайн-решение фотостиль, где ягода показана в естественных условиях. А под крышкой находится информация о важности поддержки природоохранных мероприятий, которая считывается в момент осознанного контакта с брендом.

Естественно, коммуникация для такого продукта создавалась на беларуском языке. Она начинается с нейма «Пацалункі-падарункі», который уже рассказывает о ценности клюквы, как подарка леса, созданного с любовью. Нейм не только ритмичен, но и визуально гармоничен благодаря сходному написанию слов. Его поддерживают УТП, показывающие пользу и натуральность продукта.

Миссия бренда

Беларуские болота — древние природные экосистемы — это не только «лёгкие Европы», но и дом для кустарников клюквы. Для производства продуктов ТМ «Пацалункі-Падарункі» используются именно дикорастущие ягоды, и клиент заинтересован в сохранении и восстановлении их природных мест обитания.

Ольга Кашкан, креативный директор Fabula Branding:

Цикл работы над проектом был достаточно долгим, так как перед нашей командой стояла объемная задача — не только презентовать сам продукт и подчеркнуть его аутентичность, но и поддержать инициативу по охране беларуских болот — древнейшего источника здоровья, где растут эти ягоды. Позиционирование дикорастущей клюквы как беларуского суперфуда — продукта высочайшего качества, который по количеству витаминов и микроэлементов не уступает зарубежным аналогам (ягоды годжи, семена чиа, спируалина и т.д.), — уверена, привлечет внимание беларусов к местным ценностям, которыми можно гордиться.

Анатолий Брилёнок, директор ОДО ПКФ «Аржаница»:

Компания «Аржаница» производит клюквенное драже по собственным технологиям, которые имеют мировую новизну, подтверждённую Евразийским патентом. На протяжении многих лет наша фирма задействована в международных программах, которые направлены на сохранение болот и эффективное использование их ресурсов. Мы понимаем, как важно формировать у покупателя экологическое мировоззрение, в том числе и с помощью обновлённой упаковки. Новый дизайн понравился покупателю, о чём свидетельствуют отзывы на сайте фирмы и увеличение объема продаж. Кроме того, уже поступили предложения о поставках наших ягод в несколько новых торговых сетей.

Юлия Янюк, дизайнер:

Клюква в сахаре — белорусский продукт, который я лет пятнадцать вожу своим друзьям, когда еду в гости за границу. Переодеть его, сделать красивым, со вкусом — гордость для меня.

А еще через работу над проектом «Пацалункі-падарункі» я открыла для себя наши болота, где растет эта прекрасная ягода, с новой стороны. Сейчас это для меня не про тину-рутину, а про экосистему, которой около 10 тысяч лет, что дает еще большее понимание нашего своеобразия как страны. Верю, что этот проект подберет ключ к сердцам людей и сделает их заботливее по отношению к природе, величественной и благородной.

Ребрендинг продукта и обновленная стратегия развития помогли компании «Аржаница» начать сотрудничество с ПРООН, ведь популяризация использования в качестве продуктов питания первозданных природных компонентов — хороший инструмент для продвижения природоохранных мероприятий. Чтобы сфокусировать внимание на экологической проблеме, охватив при этом различные сегменты потенциальной аудитории, производитель планирует использовать все доступные каналы. Потому свое дизайн-решение мы сделали максимально адаптивным для разных носителей.

***

Нэйм, лагатып і дызайн упакоўкі

Новы дызайн упакоўкі — мінімалістычнае, сучаснае рашэнне з яркім акцэнтам на прадукце і фірмовых колерах — чырвоным і белым. Фотастыль на бакавіне адцяняе асноўнае дызайн-рашэнне — там ягада паказана ў натуральных умовах. А пад крышкай знаходзіцца інфармацыя пра важнасць падтрымкі прыродаахоўных мерапрыемстваў, якая счытваецца ў момант кантакту з брэндам.

Натуральна, камунікацыя для такога прадукту стваралася на беларускай мове. Яна пачынаецца з нэйма «Пацалункі-падарункі», які падкрэслівае каштоўнасць журавін як падарунка лесу, створанага з любоўю. Нэйм не толькі рытмічны, але і візуальна гарманічны дзякуючы падобнаму напісанню слоў. Яго падтрымліваюць УГП, што паказваюць карыснасць і натуральнасць прадукту.

Місія брэнда

Беларускія балоты — старажытныя прыродныя экасістэмы — гэта не толькі «лёгкія Еўропы», але і дом для кустоў журавін. Для вытворчасці прадуктаў пад брэндам «Пацалункі-падарункі» выкарыстоўваюцца менавіта дзікарослыя ягады, і кліент зацікаўлены ў захаванні і аднаўленні іх прыроднай экалагічнай нішы.

Вольга Кашкан, крэатыўны дырэктар Fabula Branding:

Цыкл работы над праектам быў дастаткова доўгім, бо перад нашай камандай стаяла вельмі аб’ёмная задача — не толькі прэзентаваць сам прадукт і падкрэсліць яго аўтэнтычнасць, але і падтрымаць ініцыятыву па ахове беларускіх балот — спрадвечнай скарбніцы здароўя, дзе растуць гэтыя ягады. Пазіцыянаванне дзікарослых журавін як беларускі суперфуд — прадукт надзвычайнай вартасці, што па колькасці мікраэлементаў і вітамінаў не саступае замежным аналагам (ягады годжы, семя чыа, спіруліна і г.д.), упэўнена,  звярне ўвагу беларусаў на мясцовыя каштоўнасці, якімі можна ганарыцца.

Юлія Янюкдызайнер Fabula Branding:

Журавіны ў цукры — беларускі прадуктякі я гадоў пятнаццаць важу сваім сябрамкалі еду ў госці за мяжуПераапрануць ягозрабіць прыгожымгустоўным — гонар для мяне.

А яшчэ праз працу над праектам «Пацалункі-падарункі» я адкрыла для сябе нашыя балотыдзе расце цудоўная ягадаз новага бокуЦяпер гэта для мяне не пра ціну-руціну, а пра экасістэму, якой каля 10 тысяч год, што дае яшчэ большае разуменне нашай краіны як адметнасці.

Анатоль Брылёнак, дырэктар ТДА ВКФ «Аржаніца»:

Кампанія «Аржаніца» вырабляе журавінавае дражэ па ўласных тэхналогіях, якія маюць сусветную навізну, пацверджаную Еўразійскім патэнтам. На працягу шматлікіх гадоў наша фірма задзейнічана ў міжнародных праграмах прыродаахоўнага напрамку, якія накіраваны на захаванне балот і эфектыўнае выкарыстанне іх рэсурсаў. Мы разумеем, як важна фарміраваць экалагічны светапогляд, у тым ліку і з дапамогай абноўленай упакоўкі. Новы дызайн спадабаўся пакупніку, пра што сведчаць водгукі на нашым сайце і павелічэнне аб’ёмаў продажу прадукцыі. Акрамя таго, ужо паступілі прапановы аб пастаўках нашых ягад ў некалькі новых гандлёвых сетак.

Рэбрэндынг прадукту і абноўленая стратэгія развіцця дапамаглі кампаніі «Аржаніца» пачаць супрацоўніцтва з ПРААН, бо выкарыстанне сапраўдных прыродных кампанентаў у прадуктах харчавання — добры інструмент для прасоўвання прыродаахоўных мерапрыемстваў. Каб сфакусаваць увагу на экалагічнай праблеме і ахапіць пры гэтым розныя сегменты патэнцыйнай аўдыторыі, вытворца плануе выкарыстаць усе даступныя каналы. Таму сваё дызайн-рашэнне мы зрабілі максімальна адаптыўным для розных носьбітаў.


Платформа бренда Аудит бренда Ребрендинг Логотип Позиционирование Нейминг Дизайн упаковки Потребительские исследования Анализ рынка Конкурентный анализ Анализ трендов, мировых практик Брендирование оборудования, униформы, POSM Частная консультация по бренду Фирменный стиль Логобук
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі