Сёлета

Клиент:
Слуцкий сахарорафинадный комбинат
Задача:
разработать торговую марку натурального варенья
Поделиться:

Брыф

Прадукт – натуральнае стэрылізаванае сочыва першага гатунку (у складзе – толькі ягады, цукар і лімонная кіслата, ніякіх кансервантаў ці «ешак») з чорнай парэчкі, журавін, вішні, клубніц, маліны і чарніц (6 асобных смакавых пазіцый).

Задача

Распрацаваць гандлёвую марку і дызайн упакоўкі для сочыва.

Решение

Нэйм «Сёлета» – трапнае беларускае прыслоўе, якое не мае эквіваленту ў рускай мове – азначае «у гэтым годзе» і добра перадае ідэю свежага, толькі-толькі зваранага сочыва з сёлетняга ўраджаю ягад. У аснове дызайн-канцэпту – аўтарская акварэльная ілюстрацыя ягады – маркера смаку, якая выглядае настолькі апетытна, што здаецца намаляванай ягадным сокам. Прычым ягада наўмысна гіперпавялічана, каб узмацніць ідэю выключнай натуральнасці складу сочыва.

Буйны шрыфтавы лагатып (заўсёды белы) добра бачны здалёк, а статусны радок «Беларускае сочыва» заяўляе як катэгорыю, так і «нацыянальную» прыналежнасць прадукту (краіну-вытворцу). Слоган «Ягадка да ягадкі» на накрыўцы падкрэслівае асаблівую руплівасць пры адборы сыравіны для прадукту.

***

Компания Fabula Branding разработала новую торговую марку натурального стерилизованного варенья первого сорта (нейминг и дизайн) для Слуцкого сахарорафинадного комбината.

Продукт – натуральное варенье (в составе – только ягоды, сахар и лимонная кислота, никаких консервантов или «ешек») из черной смородины, клюквы, вишни, клубники, малины и черники (6 отдельных вкусовых позиций).

Задача: разработать торговую марку – нейм и дизайн упаковки.

Нейм «Сёлета» (ударение на «ё») – меткое белорусское наречие, не имеющее эквивалента в русском языке – означает «в этом году» и хорошо передает идею свежего, только-только сваренного варенья из урожая ягод этого года. В основе концепт-дизайна – авторская акварельная иллюстрация ягоды (маркера вкуса. Ягода специально увеличена, чтобы усилить идею исключительной натуральности состава варенья. Крупный шрифтовой логотип (всегда белый) хорошо считывается с полки, а статусная строка «Беларускае сочыва» («Белорусское варенье») заявляет как категорию продукта, так и его «национальную» принадлежность (страну-производителя). Слоган «Ягодка к ягодке» на крышке подчеркивает особую тщательность, с которой отбирается сырье для продукта.