Veta Pop art

Коміксы, баблы і эмоцыі: распрацоўка дызайну ўпакоўкі гандлёвай маркі Veta у стылістыцы поп-арт.
Veta Pop art-picture-55505

Бриф

У гандлёвай маркі Veta з'явілася новая лінейка Pop art — сурвэткі, ручнікі і прыбіральная папера. Патрабавалася распрацаваць дызайн упакоўкі, які б прывабна выглядаў сярод канкурэнтаў на паліцы.

Veta Pop art-picture-55500
Veta Pop art-picture-55501
Veta Pop art-picture-55502

Решение

Асацыяцыі з назвай лінейкі сталі асновай ідэі для афармлення ўпакоўкі. Поп-арт — кірунак у мастацтве, прадмет якога — прадукты спажывання і вобразы масавай культуры.

Veta Pop art-picture-55503

Яскравыя ілюстрацыі, камунікацыя на беларускай мове i стылістыка амерыканскіх коміксаў зрабілі ўпакоўку прыкметнай.

Пра гэта кажа эмацыйнасць персанажаў, стылізацыя пад прамалёўку тушшу, трафарэтная заліўка, імітацыя афсетных кропак, графічныя элементы-баблы.

Veta Pop art-picture-55504
Расскажем о сильных и слабых сторонах вашего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно

×
Расскажем о сильных и слабых сторонах вашего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно