Veta Pop art
![Veta Pop art-picture-28153 Veta Pop art-picture-28153](/upload/resize_cache/iblock/055/454_302_2/0559816c57752993232f2faab97657aa.jpg)
У гандлёвай маркі Veta з'явілася новая лінейка Pop art — сурвэткі, ручнікі і прыбіральная папера. Патрабавалася распрацаваць дызайн упакоўкі, які б прывабна выглядаў сярод канкурэнтаў на паліцы.
![Veta Pop art-picture-28156 Veta Pop art-picture-28156](/upload/resize_cache/iblock/038/454_302_2/0384f9e2481279f218f5fcad3c46188e.jpg)
![Veta Pop art-picture-28157 Veta Pop art-picture-28157](/upload/resize_cache/iblock/abf/454_302_2/abf7e8d591a36d4016ab5b75d3540e89.gif)
![Veta Pop art-picture-28158 Veta Pop art-picture-28158](/upload/resize_cache/iblock/223/454_302_2/22320199bf11d9c8f91c9fef1e5f05a2.jpg)
Асацыяцыі з назвай лінейкі сталі асновай ідэі для афармлення ўпакоўкі. Поп-арт — кірунак у мастацтве, прадмет якога — прадукты спажывання і вобразы масавай культуры.
Дызайн распрацаваны ў стылістыцы амерыканскіх коміксаў. Пра гэта кажа эмацыйнасць персанажаў, стылізацыя пад прамалёўку тушшу, трафарэтная заліўка, імітацыя афсетных кропак, графічныя элементы-баблы. Яскравыя ілюстрацыі і зварот да спажыўцоў на беларускай мове зрабілі ўпакоўку прыкметнай.
Дизайн упаковки Потребительские исследования Анализ рынка Конкурентный анализ Анализ трендов, мировых практик
![Veta Pop art-picture-28154 Veta Pop art-picture-28154](/upload/resize_cache/iblock/056/454_150_2/056829392df5ca8b96d6bfbe759bac3c.jpg)
![Veta Pop art-picture-28155 Veta Pop art-picture-28155](/upload/resize_cache/iblock/984/454_302_2/984e79ecb6f950306a55b4b3735b2bf6.gif)