Veta Pop art

Коміксы, баблы і эмоцыі: распрацоўка дызайну ўпакоўкі новай лінейкі гандлёвай маркі Veta у стылістыцы поп-арт.
Бриф

У гандлёвай маркі Veta з'явілася новая лінейка Pop art — сурвэткі, ручнікі і прыбіральная папера. Патрабавалася распрацаваць дызайн упакоўкі, які б прывабна выглядаў сярод канкурэнтаў на паліцы.

Veta Pop art
Veta Pop art
Veta Pop art
Решение

Асацыяцыі з назвай лінейкі сталі асновай ідэі для афармлення ўпакоўкі. Поп-арт — кірунак у мастацтве, прадмет якога — прадукты спажывання і вобразы масавай культуры.

Дызайн распрацаваны ў стылістыцы амерыканскіх коміксаў. Пра гэта кажа эмацыйнасць персанажаў, стылізацыя пад прамалёўку тушшу, трафарэтная заліўка, імітацыя афсетных кропак, графічныя элементы-баблы. Яскравыя ілюстрацыі і зварот да спажыўцоў на беларускай мове зрабілі ўпакоўку прыкметнай.


Дизайн упаковки
Veta Pop art
Veta Pop art