Pramova
![Pramova-picture-49788 Pramova-picture-49788](/upload/resize_cache/iblock/493/k014rbxuuv0o9pb2q33llmuno7m3z5rk/454_302_2/01_PRAMOVA_big.jpg)
«Калегія» — група кампаній, аб'яднаная місіяй абароны і бяспекі бізнесу. Гэта каманда амбіцыйных прафесіяналаў, якая падыходзіць да працы комплексна, прапаноўваючы кліентам поўны спектр паслуг: юрыдычных, бухгалтарскіх, аўдытарскіх.
Імкненне прымаць новыя выклікі лакальнага і міжнароднага рынкаў прывяла «Калегію» да неабходнасці зменаў. Трэба было пераасэнсаваць не толькі выяву ў вачах кліентаў, але і самі прынцыпы ўзаемадзеяння ўнутры каманды, а таксама пазіцыянаванне і стратэгію развіцця. Агенцыя Fabula Branding сумесна са спецыялістамі групы кампаній рашыла гэту задачу.
![Pramova-picture-49768 Pramova-picture-49768](/upload/resize_cache/iblock/e6d/4bq02vdajgy69d6wplhcqb4jke6owvij/454_302_2/02_PRAMOVA_big.jpg)
Fabula Branding ператварыла «Калегію» у «Прамову» — групу кампаній, якія аказваюць поўны спектр паслуг па юрыдычным і бухгалтарскім суправаджэнні бізнесу.
Трансфармацыя пачалася з аналізу рынку, канкурэнтаў і аўдыторыі, а таксама ўнутранага аўдыту. Менавіта гэты этап дапамог вызначыць пункты росту кампаніі: данясенне значнасці паслуг, павышэнне прадуктыўнасці, стварэнне камфортных умоў супрацоўніцтва з кліентамі.
У выніку былі створаны платформа і пазіцыянаванне брэнда, у аснове якіх — паглыбленне ў задачу, эфектыўнасць і накіраванасць на вынік. Так з’явіўся ёмісты, сучасны, энергічны вобраз, які змяшчае ідэю развіцця ў простай і яскравай форме.
Важным крокам да глабальнай змены вобразу групы кампаній стала стварэнне новага нэйма Pramova. Гэтае мілагучнае беларускае слова перадае ідэю адкрытасці і экспертнасці ў камунікацыях з людзьмі. Назва красамоўна сведчыць пра прафесіяналізм і нацыянальную арыентаванасць брэнда, бо, акрамя значэння «выступленне перад публікай», слова «прамова» мае яшчэ адно — адзіная мова-крыніца роднасных моў. Можна правесці паралель, што і група кампаній мае агульныя карані, мэты і каштоўнасці.
Стылізаваная літара М у лагатыпе транслюе ўстойлівасць і ўпэўненасць. Графічны элемент складаецца з 4-х масіўных дэталяў, якія падтрымліваюць адна адну, фармуючы ўстойлівую канструкцыю. Гэта сімвал 4-х кампаній Pramova і іх эфектыўнага ўзаемадзеяння.
Фірмовыя колеры — жоўты і чорны — актыўнае, запамінальнае спалучэнне, якое распавядае пра амбіцыйнасць праекта.
Разам з кліентам агенцыя распрацавала стратэгію развіцця кампаніі. У гэтым дакуменце прадугледжаны адзіная аўдыторыя і прынцыпы ўзаемападтрымкі ўнутры каманды.
![Pramova-picture-49769 Pramova-picture-49769](/upload/resize_cache/iblock/fc5/26ecqwrt1hx66sa9bqged7jos5uwssj7/454_302_2/03_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49770 Pramova-picture-49770](/upload/resize_cache/iblock/79a/i2geyqcavel0ucojlnsfk7def288ks8k/454_302_2/04_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49771 Pramova-picture-49771](/upload/resize_cache/iblock/c4d/uz2e84t0gw6it62ayn9hyf88v91uqzxa/454_302_2/05_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49772 Pramova-picture-49772](/upload/resize_cache/iblock/294/b6e04mdpk7a9dgyvsa57wqp4fnptdi1z/454_302_2/06_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49773 Pramova-picture-49773](/upload/resize_cache/iblock/929/74v5zu5kn1v3nazp0868o4y2balnnszw/454_302_2/07_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49774 Pramova-picture-49774](/upload/resize_cache/iblock/7c6/b3qwqj3dg1wzvfiy5bgb0b1c20p31h2f/454_302_2/08_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49775 Pramova-picture-49775](/upload/resize_cache/iblock/c35/crazd59aw5gr229z03txpno21qegpwa5/454_302_2/09_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49776 Pramova-picture-49776](/upload/resize_cache/iblock/3a9/jp3yyzlg27eg96umz7keluc4kl4z3vn0/454_302_2/10_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49777 Pramova-picture-49777](/upload/resize_cache/iblock/3de/6n74k9rv42eh2hs87pkdwowfl60sud4r/454_302_2/11_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49778 Pramova-picture-49778](/upload/resize_cache/iblock/d56/w66o2p2o4vq4u6noma9mtw8362mcs02a/454_302_2/12_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49779 Pramova-picture-49779](/upload/resize_cache/iblock/66d/9e96sbd3hapoasmbmc6f4ulh1zvch1sg/454_302_2/13_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49780 Pramova-picture-49780](/upload/resize_cache/iblock/4b2/ra0gu5n24qnnu8s0hhbni76bsbgye54s/454_302_2/14_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49781 Pramova-picture-49781](/upload/resize_cache/iblock/ca9/5ukraqqgsrz0xyuc0rz700carrfzgsqh/454_302_2/15_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49782 Pramova-picture-49782](/upload/resize_cache/iblock/c3a/yt3seww52gf5pcvca8wqmh0raraawqqv/454_302_2/16_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49783 Pramova-picture-49783](/upload/resize_cache/iblock/012/nmuoaaumqwheb99l7fgyzazmejs91osf/454_302_2/17_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49784 Pramova-picture-49784](/upload/resize_cache/iblock/a30/m80f2q8w4bff0209mos3qge0ebngxbow/454_302_2/18_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49785 Pramova-picture-49785](/upload/resize_cache/iblock/3e5/kzskt5dmu6wxjp8jc1ttwv306kfy9tod/454_302_2/19_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49786 Pramova-picture-49786](/upload/resize_cache/iblock/fd6/9b0f7zdn123b0xt9t4s5nqhrrdk8t95q/454_302_2/20_PRAMOVA_big.jpg)
![Pramova-picture-49787 Pramova-picture-49787](/upload/resize_cache/iblock/c1a/ahja8hi1lckz3lb3gwxwftsoinw4ppf4/454_302_2/21_PRAMOVA_big.jpg)