Белы полюс

Клиент:
СООО «ИНГМАН МОРОЖЕНОЕ»
Задача:
Разработка визуального образа торговой марки мороженого
Поделиться:

Задача

Распрацоўка візуальнага вобраза гандлёвай маркі марозіва.

Рашэнне

Стылеўтваральнай дамінантай дызайну стаў яркі кантрастны патэрн з выкарыстаннем сімвала сняжынкі, якая адначасова нагадвае дэталь нацыянальнага беларускага арнаменту. Рашэнне дазволіла не толькі зрабіць гандлёвую марку блізкай і зразумелай беларусам, але і ўзмацніла пазнавальнасць брэнда: выклікаючы асацыяцыі са снегам, ільдом, поўначчу, снежны патэрн падтрымлівае нэйм «Белы полюс», а таксама дапамагае абвясціць таварную катэгорыю і паскорыць ідэнтыфікацыю прадукту пакупнікамі. Галоўныя пазнавальныя элементы лагатыпа − актуальны брэнд-персанаж белы мядзведзь, да месца халодная сіне-белая гама колераў, скругленасці і нахілены шрыфт. Заўважная беларускамоўная брэнд-зона добра адмяжоўвае прадукт ад канкурэнтаў. Крытэрыем поспеху праекта можна лічыць той факт, што фірменны лагатып і патэрн ГМ «Белы полюс» працягнулі сваё існаванне па-за межамі ўпакоўкі − сталі часткай айдэнтыкі музею марозіва ў Мінску.

Задача

Разработка визуального образа для торговой марки мороженого.

Решение

Стилеобразующей доминантой дизайна стал яркий контрастный паттерн с использованием символа снежинки, которая также напоминает элемент национального белорусского орнамента. Это позволило не только сделать торговую марку близкой и понятной белорусам, но и увеличило узнаваемость бренда: вызывая ассоциации со снегом, льдом, севером, снежный паттерн поддерживает нейм «Белый полюс», а также помогает заявить товарную категорию (мороженое), способствуя быстрой идентификации продукта потребителем. Главные узнаваемые элементы логотипа − актуальный бренд-персонаж белый медведь, уместная холодная сине-белая цветовая гамма, скругленности и наклонный шрифт. Критерием успеха проекта можно считать тот факт, что фирменные логотип и паттерн ТМ «Белый полюс» продолжили свою жизнь за пределами упаковки, став частью айдентики открытого в Минске музея мороженого.