Добра

«Добра», частуйцеся: распрацоўка гандлёвай маркі мясных прадуктаў.
Добра-picture-51252
Бриф
Новай гандлёвай марцы мясных прадуктаў былі патрэбны нэйм і айдэнтыка. Fabula Branding мусілі знайсці яркую ідэю, якая б запусціла працэс фармавання лаяльнасці аўдыторыі і вылучыла лінейку на фоне канкурэнтаў.
Добра-picture-51241
Добра-picture-51242
Решение

Адметнасці мясных прадуктаў з Беларусі — высокая якасць і добрасумленны падыход вытворцаў да працы. Менавіта гэтыя асаблівасці агенцыя вырашыла зрабіць асновай канцэпцыі. 

Стварэнне гандлёвай маркі пачалося з нэйма «Добра» — простага і знаёмага слова, зразумелага носьбітам шмат якіх славянскіх моў. Імя адлюстроўвае характарыстыкі самога прадукту — свайго, народнага, створанага для людзей «як для сябе».

У працэсе працы Fabula Branding разглядала некалькі ідэй афармлення ўпакоўкі. Сярод варыянтаў былі канцэпты з кантраснай і стрыманай палітрай, ілюстрацыямі і яркімі выноснымі элементамі. Але выбар спыніўся на мінімалістычным фірмовым стылі, які транслюе свежасць. Такі эфект дасягаецца з дапамогай спалучэння насычаных адценняў зялёнага і сіняга колераў, масіўнага шрыфта лагатыпа, фрагментарнага дадання фотастылю. Характар гандлёвай маркі, раскрыты з дапамогай нэйма, працягвае развіваць камунікацыйны пасыл «Добра, як мае быць».


Добра-picture-51244
Добра-picture-51245
Добра-picture-51246
Добра-picture-51247
Добра-picture-51248
Добра-picture-51249
Добра-picture-51250
Добра-picture-51251
Расскажем о сильных и слабых сторонах вашего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно

×
Расскажем о сильных и слабых сторонах вашего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно