Матуля

Клиент:
Центра поддержки семьи и материнства
Задача:
разработка фирменной айдентики для общественного благотворительного объединения
Поделиться:

Прымаць удзел у дабрачыннай дзейнасці і рабіць гэты свет лепшым – што можа быць больш годным як для асобнага чалавека, так і для цэлай арганізацыі? Таму каманда Fabula Branding з асаблівай асалодай узялася за дабрачынны праект рэдызайну фірменнай айдэнтыкі для Цэнтра падтрымкі сям’і і мацярынства “Матуля”.

Лагатып

Ідэі святасці мацярынства і дзяцінства, адраджэння нацыі праз духоўныя каштоўнасці, нацыянальная адметнасць – менавіта на гэтым падмурку распрацоўваўся новы фірменны знак Цэнтра, які прадстаўляе стылізаваны вобраз Маці Божай – сімвала мацярынства і духоўнасці. Сучасная стылістыка, далікатная каляровая гама, просты шрыфт – усё гэта робіць лагатып вобразным, зразумелым і эмацыйна цёплым.

Фiрменны стыль

Фірменная айдэнтыка пабудавана на ўзоры з рознакаляровых кропак – дадзены пуанталістычны прыём дазволіў зрабіць патэрн максімальна гібкім для далейшых творчых пераўтварэнняў. Яшчэ адзін цікавы падыход у фірменным стылі «Матулі» – прынцып вёрсткі тэксту, заснаваны на размяшчэнні тэксту на белай плашцы наверх патэрну з кропак.

Для замоўцы былі прапанаваны варыянты выкарыстання элементаў айдэнтыкі на розных фірменных і рэкламных носьбітах.

***

Команда FabulaBranding приняла участие в благотворительном проекте по редизайну логотипа и разработке фирменной айдентики для общественного благотворительного объединения «Центр поддержки семьи и материнства "Матуля"». Новый фирменный знак представляет собой стилизованный образ Божьей Матери – символа святости материнства и духовности.