Мястэчка

Клиент:
ООО «Новае мястэчка»
Задача:
Комплексная разработка торговой марки пельменей
Поделиться:

Задача

Комплексная распрацоўка гандлёвай маркі пельменяў.

Рашэнне

Прадукт — пельмені, у складзе якіх толькі мяса, мука, вада, соль і натуральныя прыправы, што выгадна адрознівае іх ад большасці канкурэнтаў. У лінейку ўваходзяць новыя арыгінальныя пазіцыі: незвычайна афарбаваныя чорна-белыя і каляровыя пельмені для гурманаў. Візуальныя і вербальныя атрыбуты брэнда падкрэсліваюць выдатную якасць і прэміяльны характар прадукту, ствараючы вобраз высакакласнай натуральнай стравы ад шэф-повара.

Нэйм «Мястэчка» выклікае асацыяцыі з якасцю, што ўласціва лакальным ці хатнім вытворцам —зроблена сумленна і з любоўю. А першы склад слова «мяс-» намякае на мясны складнік прадукту. Ідэю натуральнасці працягвае драўляная фактура фону. Інфаграфічныя значкі і фотаілюстрацыі асноўнага інгрэдыенту акцэнтуюць увагу спажыўцоў на сумленным складзе, а таксама з'яўляюцца маркерамі смаку і разам з яркай нахільнай паласой выконваюць функцыю відавой адстройкі. Склад прадукту не толькі напісаны, але і праілюстраваны на адваротным баку ўпакоўкі, бо ён — важны матыватар пакупкі для мэтавай аўдыторыі.

Буйная кантрасная брэндзона з лагатыпам «Мястэчка» прыцягвае ўвагу да назвы — гандлёвую марку лягчэй пазнаць. Рэкамендаваны агенцыяй від упакоўкі добра вылучае прадукт на паліцы. Сучаснае, стылёвае і эфектнае аблічча ТМ паспяхова вырашае задачу па вывадзе на рынак новага прадукту.

Задача

Комплексная разработка торговой марки пельменей

Решение

Продукт — пельмени, в составе которых только мясо, мука, вода, соль и натуральные приправы, что выгодно отстраивает их от большинства конкурентов. В линейку входят новые оригинальные позиции: необычно окрашенные черно-белые и цветные пельмени для гурманов. Визуальные и вербальные атрибуты бренда подчеркивают отличное качество и премиальность продукта, создавая образ высококлассного натурального блюда от шеф-повара.

Нейм «Мястэчка» вызывает ассоциации с качеством, которое присуще локальным или домашним производителям — сделано на совесть и с любовью. Первый слог слова «мяс-» намекает на мясную составляющую продукта, Идею натуральности продолжает деревянная фактура фона. Инфографические значки и фотоиллюстрация основного ингредиента акцентируют внимание потребителей на честном содержимом, а также являются маркерами вкуса и вместе с яркой наклонной полосой выполняют функцию видовой отстройки. Состав продукта не только написан, но и проиллюстрирован на обратной стороне упаковки, поскольку он — важный мотиватор покупки для целевой аудитории.

Крупная контрастная брендзона с логотипом «Мястэчка» привлекает внимание к названию, повышая узнаваемость торговой марки. Рекомендованное агентством упаковочное решение хорошо выделяет продукт на полке. Современный, стильный и эффектный облик ТМ успешно решает задачу по выводу на рынок нового продукта.